HOPPSAN SA, DET GJORDE JAG BRA!


Då menar jag idag. Jag gick upp vid 09.30 åt lite frukost. Vid kvart i elva mötte jag min lillasyster och vi gick en långpromenad runt sjön och gick sedan och drack en varm choklad.
Sedan vid 12.30 mötte jag Ida för att gå och äta Thai-lunch. Nu är jag hemma och tänkte faktiskt ge mig ut en runda på stan och shoppa lite. Även handla mat som jag ska laga i kväll. Ska också en sväng till banken. Hurtig man har blivit. :) Oj, glömde att jag ska sy en duk med. :D

Vem fan är det jag försöker lura. Jag gör allt detta för att jag är rastlös och jag är rädd att om jag inte hittar på saker så tar jag väl snart livet av mig själv. Lite väl dramatiskt kanske...

Nu blir det ut på stan i alla fall..




TJING TJING


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0