VINPROVNING..


.. Idag skiner solen i London ( Ja, det hander). Min dag borjade precis nu da mitt alarm inte ringde kl 10 (Slaskmobil) . Inte for att jag hade nagon spec inbokat men det hade varit kul att gora nagot nar man ar ledig. Nu har jag pratat med Lindbergskan via telefon och hon sa att hon kanske kommer over hit nasta helg. det vill jag! London isn't the same babe!

Igar skulle jag till jalouse for det dar fashion showpartyt, men jag jobbade pa tok for lange och kom alldeles for sent, sa Rickard och jag tog svangarna till China Town och kakade!(Jag= Fet Bullmamma)

Anyways idag blir det snabba ryck da jag ska till jobbet (notera, pa min lediga dag) pa vin provning. Blaaa jag som fortfarande har lite ont i halsen. Vi far val hoppas att det kommer nagot bra i fran detta ocksa, kanske en liten tipsyfylla? ;)
Lauren, borjade taga massa bilder pa facebook nu, pa mig nar jag ar fet och ful och acklig. 8 bilder sammanlagt som jag maste untaga. ska lagga in en har sa ni kan fa er et gott skratt. Skadegladje ar det basta skrattet.



Nu ska jag ga till Banken och sen pa vinprovning, sen blir det kanske parken med en bok. Hanna lamnade ju sa snallt kvar Jenna Jameson- Att alska som en porrstjarna. Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0