VI VILL HA MAL, MAL, MAL....


...mera mal. Egentligen skulle jag ha suttit och tittat pa Arsenal- West Brom live nu men sa blev det inte for att nagonstans pa vagen blev det fel och Mr. Rick och jag fick aldrig vara biljetter. Buaaahhhh... Anyways, jag ar inte ett sa stort fortbollsfan men det ar alltid kul att titta pa engelsk fotboll, LIVE. Engelskmannen ar inte kloka i huvet!

Nu ar aven fragan om jag ska ta och ga ut en svang med mina norska damer eller om jag ska stanna inne. jag jobbar ju faktiskt i morgon aven om det inte ar forran 11:45..

Nar jag var pa lunchen i dag med R sa passade jag pa att ta en svang om New Look dar jag hittade en jattesnygg bla blus med paljetter pa. Den ska jag nog ha i morgon.

Nu ska jag jag bestamma mig for vad jag ska gora i kvall.

Puss Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0