Utkast: Det var ...

Det var helt underbart att vara hemma i Sverige! Traffa alla vanner och slakten. Det gjorde att jag blev annu mer tveksam pa om jag verkligen ska stanna i London. Jag har en sadan enorm hemlangtan, inte bara till alla jag kanner utan aven till allt. Hur lugnt och tyst det kan vara, hur gott det doftar och hur rent det ar overallt. Men men det ar inte sa mycket jag kan gora at det just nu, har hort att det ar valdigt svart att fa jobb!!

I kvall ska vi ut.. Till Jalouse! Det kommer bli jattekul i kvall!!

Miss H Lindberg ska aka till Monaco i morgon med Mr S.. Jag ar valdigt avundsjuk... Hon kommer fa det helt underbart, men det ar hon vard. ;) Alskar dig.



xxx
S


Kommentarer
Postat av: Stina

Kom hem Proppi!

Idag fick jag mail från Nils-Bertil Salmonsson! haha

Saknar dig toka!

Pusskram

2009-09-02 @ 21:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0