UNDER MY UMBERELLA...


...ella, ella, eh, eh, eh... Igar var vi ute. IGEN. Jag och  Miss J.
Kvallen borjade med att jag var en aning forsenad, (hmm som vanligt antar jag) men denna gangen har jag en valdigt bra anledning. Jag satt i taxin och bad honom stanna vid en cashpoint pa vagen. Han stannade mycket riktigt. Jag tryckte in mitt kort i maskinfan och vad hander da? Jo, skarmen slocknar! Tack. Sen tands den igen och det blinkar "OUT OF SERVICE".. Neeej men sager du det bankfan. Datasmart. darfor var jag sen.

Anyways efter manga om och men sa kommer jag fram en kvart sen.. :/ sorry.. Vi gar in pa nattklubben dar jag moter Miss Barbie och vi traskar in till VIP omradet.. Vi snackar lite och hon berattar att Jay-Z ska komma till klubben senare. Mycket riktigt nar nastan alla har gett upp hoppet om att han ska komma sa traskar han in en timme senare. Det blev en riktig fest, Fast jag och J hade bada valdigt ont i vara fotter sa vi var inte riktigt i form igar. Det blev en tidig kvall for min del. var hemma strax efter 03:00.




Another day in London town..

XXX
S

Kommentarer
Postat av: Emmelist

men oj vad roligt att höra :D vad pysslar du med i england då?

2009-09-18 @ 21:02:48
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Emmelist

du det lät himla roligt måste jag säga :D min kusin bor ju i england...gillar det starkt :D hur länge har du bott där då`?

2009-09-18 @ 21:30:46
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0