TRAKIGA MANDAG!


Mandag maste vara den trakigaste dagen pa veckan och den dagen da man ar mest seg i huvet. Man stannar upp pa jobbet och tanker: "Vad ar det jag gor just nu?" I alla fall jag men det kanske ar for att jag har jobbat sen forra onsdagen och ska jobba fram till p onsdag bara for att jag HOPPAS pa att jag ska fa lordagen ledig sa jag kan Mysa med min hanna panna.

Jag har kommit till det laget i mitt Londonliv da jag saknar svensk tv, vilket jag trodde aldrig skulle handa.. Alla svenskar klagar pa att samma filmer gar hela tiden och att det bara ar skitprogram. Har gar filmerna annu oftare och det ar samre filmer, vill man titta pa nagot program och slar pa tv:n kan man bara hitta hollyaoks eller hem till garden eller san shit.

Anyways. Jobb jobb jobb..
Ciao

Pa torsdag kvall kommer hanna.

Kommentarer
Postat av: Madde

ja jag är glad för att det är som det är och att jag trivs så bra. hur går det för dig nu? några mer planer på att flytta hem? älskar dig!

2009-09-30 @ 10:50:03
URL: http://maaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0