SJUKT TROTT!


Idag har varit den langsta dagen i mitt liv! Jag har jobbat fran kl. 11:30 till 23:15 och det kanns som om att jag haller pa att do. Efter jobbet gick vi en svang till DB men jag sa vid kvart i tva att nu maste jag hem innan jag svimmar av trotthet..

Annars har det val inte hant sa mycket i dagarna. I morgon blir det Vendome Club eftersom jag gor den forbannade gastlistan dar.. Blaah! Trakigt..

Hanna min alsklingsditta kommer pa besok nasta helg, unfortunately jobbar jag hela helgen och jag ska forsoka byta bort detta med nagon annan men det gar val formodligen inte med min otur. Men nu ar det dags for en tupplur pa sisadar 8 timmar innan jag maste gora mig i ordning for jobb igen. snyft

See you later alligator..

Mwaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0