LATEST NEWS


Min lediga dag.

Jag vaknade vid 08:00 och var klarvaken. Alla andra dagar nar jag ska jobba, sover jag 12-14 timmar, men nar jag ar ledig sa sover jag tydligen bara fem. Jag funderar pa om jag ska ta mig upp till Oxford Circus och shoppa lite. Det ar konstigt, igar tyckte jag att shoppingen lat som en valdigt bra ide men nu nar jag val tanker gora det sa kanns det inte sa kul langre. Ar det konstigt att jag pa min lediga dag inte vill gora nagot utan bara sitta inne och glo pa en film? Ar jag javligt lat eller ar det bara sa att nar man val har en ledig dag sa kanske man bara vill ta det lugnt?

Ayways, jag tror att det senare alternativet ar det battre, jag tycker namligen att det ar iskallt ute. Jag tycker aven att det ar jobbigt med alla manniskor pa oxford street, folk som gar langsamt och tar upp hela trottoaren och sana manniskor som bara helt plotsligt stannar upp utan att titta om nagon gar bakom dem och som sedan gar rakt in i dem.

Nu tror jag att jag ska glo pa en film i alla fall. Krypa ner i soffan med en filt och en varm kopp med te (gront te, forsoker vara sa healthy som mojligt med tanke pa att jag inte ska ror mig ur flacken)... Later det inte idylliskt och kalasmysigt?

Sophie

Hittade denna underbara bilden fran Jalouse. Jag har tagit en eller ett par for manga Redbull Vodkas ;) SHEXY....BOOOOORAAAAT!

Kommentarer
Postat av: Jennyh - Lever lyxliv på Malta ;)

Haha jaa precis. Ja vi har flyttat hit p.g.a sambons jobb =)

2009-09-14 @ 15:29:22
URL: http://jennyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0