LATE LUNCH


Jag har fortfarande inte stigit utanfor dorren idag, min dag OFF. Nu borjar dock magen kurra lite och darfor hade jag tankt ta mig ut i ljuset, som nu nastan kanns for starkt efter att ha spenderat hela dagen inomhus..

Kan inte lata bli att kanna mig lite patetisk nar jag sitter har och lyssnar pa Whitney, Mariah (som jag forovrigt hatar), Leona och Celine. Varfor jag lyssnar pa balladdrottningarna vet jag inte.. Vill val tycka synd om mig sjalv nar jag sitter har i morkret ensam. Typiskt mig!

Nu ska jag ta steget utanfor lagenheten mot min sushi take away restaurang, langre an sa gar jag inte. I kvall blir det kanske utgang eftersom att jag ar ledig i morgon med.

LATER..

x


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0