HAPPY BIRTHDAY!...


...TO ME!!


Japp Vi har kommit till den dagen av aret som gor mest ont. Inte for att jag blir aldre (Jo, lite) utan for att tiden gar sa forbannat fort! It's suppose to be a happy day, men allt jag kan tanka pa ar att jag fortfarande inte har pluggat pa universitet eller hogskola och att tiden rinner som sand i timglas.

En sak jag gillar med fodelsedag ar nar man far presenter, eller rattare sagt nar folk kan rakna ut vad som ar en vettig present och inte. Mr Texas gjorde detta valdigt bra da han akte till Harvey Nichols eller Harrods och kopte dessa, som jag har velat ha sen jag var 14 ar gammal.


MY LOVE... CHRISTAN LOUBOUTIN

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är världens bästa storasyster! Hoppas du har haft en underbar dag. Vad önskar du dig av mig?

2009-09-07 @ 20:20:15
Postat av: Anna

Och nej.. jag kommer inte att köpa ett par Christian Louboutin skor till dig.. :D

2009-09-07 @ 20:29:19
Postat av: Tex

Jag är glad att du gillade skorna, kära. Men det var inte Harvey Nichols eller Harrods! Du vet, det finns också en Christian Louboutin butik i London... ;-)

2009-09-09 @ 12:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0