Bus bench for humans only!! DISTRICT 9


04.09.09

Helt otroligt! Nagot maste ha slatt slint i min hjarna. Det ar fredag kvall och jag har bestamt mig for att ga pa bio.. I stallet for att ga ut ska jag alltsa pa bio! Vad hande under natten? Kom nagon och bytte ut min IQ noll hjarna mot en med fornuft och vett i? Osannolikt...

Anyways jag ska pa en bio som ar premiar i kvall. Namnet ar District 9.. Jag tror att den ar ganska bra. Det har varit mycket prat om den har i London sa jag tankte att den maste jag ga och se, snarast.




I ondags var jag ute pa nttklubben Jalouse. Kul nattklubb alltid mycket folk och bra musik. Det var aven dar vi festade med Nickelback. Jag skulle springa ut pa en liten cigg nar jag ser en massa pappz utanfor.. Vem ar har? Jo, Slickback Mickey Rourke. Believe me, han ser annu sliskigare ut i verkligheten. Idag horde jag pa ryktesvagar att han aven var pa Jalouse igar och plannerar att ga dit i kvall med. Varfor undrar jag da? Ok Jalouse ar en av de basta nattklubbarna i London och han ar kand och han kan ga vart han vill men tre dagar i rad? Vilken fantasi Mickey!..


Oh Mickey you're so fine, you're so fine you'll blow my mind. Hey Mickey.. Or not!
Mickey Rourke pa Jalouse 03.09.09

XXX
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0