APSVETT..!


Jag har nu blivit sjuk igen.. Denna gangen ar det inte svininfluensan utan bara vanligt halsont. det ar bara det att nar jag har vanligt halsont sa ar det typ som halsfluss. Mina halsmandlar ar baota stora och jag kan typ inte ata (Hanna, jag vet att du tycker att det vore ett bra tillfalle att ga ner i vikt) och att vara sjuk ar fan sa jobbigt tycker jag. eftersom att man maste ligga inne hela dagarna, som denna nar jag ar ledig och kunde ha gjort nagot trevligt.
Anda vet jag att jag maste ga ut och ga till banken for att fixa allt med mitt kort! Jag vill do i mitt timglas med kokain i nu!( refererar till: Hanna- Dagens Lista)

Argggghh! Idag ar inte min dag ar forbannad for att halsen gor sa ont och for att jag vill do! Ma gudarna vara nadiga!

Bajs! Hittade denna gamla bilden fran i Julas nar vi vantade pa hamburgare (tjockisar) och Calle drog oss i haret. Saknar er mina horor ;)


Kommentarer
Postat av: William Holmgren

va söt carl är!

2009-10-05 @ 19:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0