03 Sep 2009: Kl. 16:44 (Londontid) FORBANNAD!

VILKEN BIAAAAAAATCH!

Har suttit hela dagen och dividerat med min javla maklare! Hon ar en apa! Braket mellan oss borjade med att jag fragade nar vi skulle fa tillbaka despositionen for den forra lagenheten. Hon svarar att dom maste ta vack £ 80 for det var inte stadat ordentligt (Fuck you! Jag holl pa och stada i 10 timmar, ditt slask. Jag hade kunnat baka pa golvet och sedan ata allt sjalv!), £ 111,79 for att vi tydligen hade en kvarliggande elrakning som var pa denna summan (vet jag inget om for vi betalade alltid elrakningen till dom som bodde ovanfor for att vi hade en gemensam summa for bada lagenheterna)... Anyways, denna manniskan gor mig valdigt upprord for att hon forsoker lura mig pa pengar. Det ar sa har London ar. Alla forsoker alltid utnyttja situationen for att fa pengar. PENGAR, PENGAR och PENGAR! Allt handlar om pengar. Folk brukar saga ett talesatt som jag brukade tycka var valdigt gott och skont men som jag nu inser ar helt javla at helvete fel. " Ar det pengar som ar problemet sa finns det inga problem". Sure my ass!
Kommer ni i hag laten som Meja sjong for nagra ar sedan. It's all about the money (smart tjej, hon fattade tidigt)http://www.youtube.com/watch?v=gGDfnbUu9b8



Ursakta detta inlagget men ibland ar det bara sa att man kanner att det inte langre finns en vettig manniska i varlden och man vill bara skriva hur mycket man hatar nagon.

Ciao balla bacon.

xx
S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0