UPDATE!


Denna veckan har jag insett att:

- Det har blivit host! I forgar sag jag alla de gula loven trilla ner pa marken.
- Det ar fortfarande ganska varmt i London om man jamfor med hemma dar jag har hort att det nu snoar pa vissa stallen och ar minusgrader.
- Jag verkligen ser fram emot vintern.(Konstigt nog)
- Jag saknar min familj och mina vanner nagot otroligt mycket.
- Hur trott jag ar pa att det kanns som att jag ar den enda svenskan som inte tittar pa idol.
- Manga manniskor uttnyttjar mig for att jag gor gastlista och sen tror att allt kommer pa ett silverfat.
- Manga uttnyttjar mig inte for man gastlista utan tycker faktiskt att det ar ganska kul att umgas med mig.
- Att Halloween ar en ganska onodig helg.
- Att jag inte vill gora Halloween gastlista pa No. 5 pa fredag.
- Efter jag har fatt tillbaka mina pengar fran banken, ska jag jag byta bank.
- Jag ska bomba banken.
- Jag vill doda nagon pa banken.
- Jag vill doda manniskan som snodde mina pengar.
- Jag vill doda kvinnan pa banken som pratar med indisk accent som hela tiden ger mig fel telefonnummer.
- Jag kanske ar en mordare.
- Jag ar ganska bitter fast aven ironisk.

Nu ska jag ut och powerwalka sen ska jag till Dittbanken.



Kommentarer
Postat av: Stina

Kommer du hem vid jul Proppi? Isf måste vi ses. Du får komma till mitt lilla krypin och prata gamla tider som två gamla tanter! Kramar

2009-10-28 @ 14:08:53
Postat av: Miss X

Jag älskar dig!

xoxo din hemliga beundrare med sydvästlig dialekt som kommer snart

2009-10-28 @ 23:01:05
Postat av: Lina

Tittar inte heller på idol, har fått lyssnat på nått när Emelie kör sina snabbtittar i sängen bredvid dock. Vad bra att du har kommit på att du är rolig att umgås med :) Gästlistan hade inte varit något utan dig. Appropå umgås...hitta på något med mig och bror när du har tid nån dag. XO

2009-10-29 @ 00:33:25
URL: http://linabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0