BAAAAAAAHHHHJJJJSSS...


...Vad jag saknar Hanna redan nu. Vi har haft en jattemysig helg synd bara att jag inte fick spendera hela sondagen med henne ocksa, det var ju nagon som snodde henne fran mig. Vilken Ditta!!

By the way sa alskar jag SNL (Saturday night live) Det ar en Dittbra show. Speciellt nar Ryan Renolds eller Megan Fox hostar programmet. Helt sjukt kul!

Kollade precis pa The Invention of Lying pa bio och den var valdigt rolig! Jag vet att om Hanna och jag hade levt i den varlden sa hade vi varit sa rika, for vi ar bast pa det vi gor. Vi tycker till och med att det ar roligt. Att ljuga nagon gang ibland ;) Hanna ar en Ditt-Mytto. Hahaha

Byeeee...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0