SJUK I HUVUDET!


Haromdagen pa jobb insag jag hur sjuk i huvet jag ar! Vi pratade om nagot och helt plotsligt fragade jag de andra om dom skulle ata manniska om dom fick chansen? Dom glodde pa mig som om dom sett ett spoke.. Sen brast alla ut i skratt. och jag sa att om jag var pa en ode o och jag inte behovde doda nagon  sa skulle jag nog ata en annan manniska for att overleva. man vet aldrig hur man reagerar i en sadan situation. de andra holl val med delvis, min chef sa att i sa fall ville hon ata angelina jolie. En annan  kollega ville ata kiera Knieghtly (inte sa smart med tanke pa att hon ar en skinny biaaaaatch!).
undrar ens varfor vi pratade om det, jag antar att ingen vill hamna pa en ode o med mig. ;)

Ikvall blir det i alla fall utgang aven om jag inte ar sa sugen pa det.
 Jag har sa mycket christmas spirit for tillfallet att jag knappt kan halla det inne. lyssnar pa julmusik varje dag!
(FREAK)

Titta har va sot Tomten ar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0