LEDIG OCH JAVLIGT LAT!


... Ska jag ta fingrarna ur *** och ga till frisoren eller ska jag sitta har och bli fet och lata mig nar jag ar ledig? Hmm.. Vet inte, det ar ett svart val. Men jag borde ta mig ut. Somnade vid 1 tiden igar och vaknade vid 14.00 idag. En fraga: Ar detta normalt? Anyways, hade det varit i Sverige hade jag trott att jag var sjuk pa allvar, men har i London kanns det inte sa. Svin influensan, JA den hade jag, men har var det inte such a big deal, alla har den. Det kanns som at man alltid lever i nagon slags bubbla, en overklighetsbubbla. Aven fast det bor 10 miljoner i london sa kanner man sig altid ensam vid nagot tillfalle och jag antar att idag ar en sadan dag. For mig kanns det som att jag bara ar har bara for att vara har och nar jag val tar steget att flytta hem, da kan jag borja mitt liv.

Neeej, nu far detta bli ett wake-up call. Jag maste ga till frisoren, eftersom att jag ser ut som en polska i huvet. Ni vet lite FOR blond med den dar svarta utvaxten.

Fast jag bakade pepparkakor haromdagen! (jag vet att det ar for tidigt, men i London har det varit jul sedan oktober).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0