Superflu och Saknad...

Blev precis hemskickad från jobbet för att jag har FÖR hög feber och är alldeles för snorig. jag skrämmer helt enkelt gästerna på hotellet. Jag har inte kunnat sova på två nätter för att jag har hostat, vilket har resulterat i att jag har svarta påsar under ögonen  och träningsvärken i mage och rygg kan jag inte ens beskriva med ord. (Värre än ett träningspass, nästan). Så nu ligge rjag här hemma med 39 graders feber och doktorns ord ekar i huvudet på mig. Superflu. Superinfluensa. Jaha, så en superinfluensa är när det sitter i i två månader, det visste jag inte. eftersom att jag bara har en "superflu" Så ville DR. IDIOT inte skriva ut någon medicin till mig. TACK!

Samtidigt saknar jag min andra hälft! Hon Är hemma i Sverige och mår dåligt men snart åker hon till teneriffa! Och kommer bli brun som en pepparkaka. Helt underbart! jag Hoppas att hon kommer må bra när hon kommer tillbaka till London. Saknar dig min sockerkringla. älskar dig..

Det var nog den sjukt galna helgen som gjorde att jag fick feber, möjligtvis. I lördags jobbade jag till kl 4 och sedan åkte jag och Paulina och åt på Cecconis (italiensk restaurang). När vi går in  möter jag, i dörren, högsta chefen på hotellet. Han kände inte igen mig, men han tittade på mig lite konstigt precis som att " dig känner jag igen, men jag vet inte varifrån". Senare åkte jag och Emma till Fahkeldine och tog en drink då jag upptäckte att jag inte hörde på mitt vänstra öra. Därifrån styrde vi mot Vendome. Hade en sjukt rolig kväll! Åkte efter vendome till Mayfair Club där jag råkar springa in i två av hotellets TOP VIP:s. Dom tar tag i mig: "Breakfastgirl!
Dom bjöd mig på löjligt mycket drinkar, fast det kan man gott göra när man är värd biljoner. ;)
Kvällen slutade med efterfest hos "GUNS" som det brukar göra och han drack sin äckliga cava som ingen annan gillar.

       

Bild nummer två: Jag är inte så full, det är bara att på senaste tiden blundar jag ofta.
Bild nummer fyra: Gigantisk arm jag har.
Bild nummer fem: Förlåt mamma, jag vet att jag inte ska ha toffsen runt (gigant) armen.

Hej svej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0