Picknick i Hyde park.

Idag har jag och Paulina varit på en liten picknick i hyde park. Vi tog med oss en filt och klädde på oss rejält. Båda har var lite sjuka. Jag är på bättringsvägen och Paulina håller på att falla in i det ( eller hur säger man?)
Vi köpte lite mat och satt där i solskenet det var faktiskt 17 grader ute. Inte så kallt längre som jag har hört att det är i Swe. Paulina låg och läste en bok och jag råkade slumra till. Otroligt mysigt!

Jag var ute i lördags och härjade.. (förlåt, jag borde inte när jag har varit sjuk och allt) Kunde bara inte motstå när jag har legat inne i fem dagar och när jag vet att alla andra är ute och festar och har skoj. Det var en jätterolig kväll! Vi var på efterfest också. Kalaskul.. Spelade in en jätterolig video.. Cardell dansar och jag sjunger. Head Shoulders Kneez and Toes. Har ni inte sett originalet på You Tube  så borde ni göra det. (http://www.youtube.com/watch?v=PmHClIHgnRI)
Jag dansade denna dansen inne på klubben och råkade visst kicka en kille på smalbenet när jag skulle nudda mina toes. haha..

           

Nu ska nog jag och Paulina på bio. Marley and Me tänkte vi. Hon är på väg ner till Tesco i just detta ögonblick, för att köpa frukt. Hon ska mänligen göra en fruktsallad som hon ska ha med sig in på bion. Hrrmmm.. Jag vet inte om influensan har gjort att hon har fått en knäpp, men det är bland det lustigaste jag har hört

See ya soon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0