Marley & Me

Detta måste vara en av de mysigaste filmerna jag har sett på flera år. Jag rekomendarar verkligen att gå och se den. Jennifer Aniston och Owen Wilson är lysande. Dom har jättebra kemi!
Owen Wilson är ju helt underbar ändå, en av mina favoritskådespelare. Träffade honom för någon vecka sedan, på hotellet där jag jobbar. Han kom ner till där jag står och petade mig på armen (ja, han var väldigt full) , och frågade: "Var kan jag gå ut?" Jag svarade: "Gå ut? Hur menar du då? Gå ut från hotellet? Gå ut på en nattklubb? " han Svarade: "Ut från hotellet, och jag kan inte använda den vanliga utgången, det är så mycket paparazzis." jag fick alltså visa honom, nästan leda honom till en annan utgång i hotellet. han var väldigt tacksam.. Haha... By the way, i den här filmen får vi också se Eric Dane, allas vår Dr. Steamy från Greys Anatomy. Han är otroligt Het!

     



Idag ska jag jobba när jag nu har varit ledig i 6 dagar i influensa, ska jag äntligen jobba.. Herregud. jag har bara typ 10 dagar kvar på jobbet, sen slutar jag där. vad ska jag göra sen? Hmm.. Jag funderar på att li reseledare. Måste iväg från London!.. London är en väldigt stor stad, med otroligt mycket människor, ändå kan man känna sig otroligt ensam här. jag känner att jag måste iväg någonstanns där det är varmt och jobba med något jag tycker är roligt. Hur ska jag plannera detta?

So long...

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0