Kanon och kalkon.

Kalkon!

Har nu legat sjuk och sängliggandes i närmare tre dagar då jag helt plötsligt bestämmer mig för att ge sjukhuset en sista chans.. Kommer jag träffa DR. IDIOT eller kommer jag faktiskt få en bra doktor som bryr sig denna gången? Jag känner efter hur jag mår, det är def värt en risk med tanke på att nu har jag så ont i halsen att jag knappt får i mig någon vätska. 

Kanon

Nummer 1:  Kommer till sjukhuset. läkaren kollar ner i käften på mig och nästan hoppar rätt upp i luften. Du har halsfluss!!! (Hmm, vad var det jag sa förra veckan)... Han skriver ut antibiotika tabletter till mig som jag ska knapra två gånger om dagen i en vecka. Nu i kväll efter två piller känner jag mig redan bättre. (kanske är det något psykologiskt i sånt där ändå?) 

Nummer 2: Paulina och jag bestämmde oss för att laga pannkakor till kvällsmat. Paulina slängde till och med upp dom i luften. Vilken talang hon är! (lovade att jag skulle nämna henne i bloggen, tihi. ) Jättegott i alla fall!

Nummer 3: Jag har alltid bojkottat High School Musical filmerna, men nu i kväll kunde jag inte komma på något bättre att titta på än just High School Musical 1 och 2. Jippi!! Måste säga att de är otroligt löjliga och töntiga filmer, men ändå underhållande på något vis. Om man inte orkar använda hjärncellerna är dom perfekta. Så ja, jag gillade dom...

Nummer 4: Min hälft (www.hannnalindberg.blogg.se) ringde mig kl. 2 i natt och var helt aspackad. ber'ättade att hon var så full att hon hade spytt över hela stortorget.. haha Jag blev så glad av att höra hennes röst! Plus! Hon åker till teneriffa i natt kl 5.. Hon kommer vara så snygg när hon kommer tillbaka till London. Hoppas bara att hon inte blir förhondrad av bakfylla.. Spy på planet är ju aldrig kul!!

                  



Det var allt för i natt! Ciao.

S

(P.S. Sorry för Smirnoff Vodka flaskan som står jämte pannkakorna, den har stått där så länge nu att man knappt lägger märke till den... Sleep tight)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va goa ni är, jag saknar dig och det gröna äpplet! SNART! pussss

2009-03-14 @ 09:57:59
URL: http://hannnalindberg.blogg.se/
Postat av: S

Det gröna äpplet? Är du full? ;)

2009-03-14 @ 14:26:10
URL: http://sophiebjorkqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0