Jag har träffat Versace!!!

Igår när jag jobbade hade vi en jättefin middag som event, för Versace och Gucci. Timmarna gick och klockan blev nio och jag stod där vi min desk och tänkte gud va mycket häftiga och snyggt klädda människor vi kommer få se. Kl 22:00 anländer alla från baren och sist men definitivt inte minst, utan störst och bäst, kommer Donatella Versace. Helt sjukt! Jag stod där och gapade som om jag aldrig hade sett en människa förr.
det visade sig att hon brukar bo på hotellet ganska ofta. Jag står där som ett fån och när jag väl lyckas komma ur från min trans så blev jag jätteglad. Jag har träffat Donatella Versace!



Wohooo, nu ska jag ner till Hydepark och sola, om det går. Jag är jätteglad. ;)

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0