Hetast i världen!!

Igår och idag på jobbet träffade jag Paul Walker. (Blonda killen från The fast and the Furious och Into the Blue) Han måste vara en av de hetaste människorna som finns just nu. Jag skojar inte!
Han bor på hotellet (the Dorchester). Jag såg först honom på håll och då kände jag inte igen honom, men jag tänkte den där killen ser het ut! När han sedan kom närmare så insåg jag att, det är ju han. Vilken snyggjävel!! Jag sa: Good evening. och han sa det tillbaka och gav mig ett leende med dom vitaste tänderna, han fick mig att smälta. Hade jag inte jobbat hade jag slängt migsjälv över honom. Här är en bild.

 

Jag snackade också med Max Von Sydow. Väldigt trevlig man, men han börjar bli lite gammal nu.
En annan person  som jag också pratade med var Tone Bekkestad. Vädertjejen. Hon var också väldigt trevlig..

  

Men nu är jag så trött att jag snart kreverar..
Night..
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0