Woopsie Daisy...

My god! Jag har nu legat inne hela dagen på grund av en jävla influensa! H kom hem vid 8 tiden och berättade att hon också kände sig krasslig. Vi hoppas av hela våra hjärtan att det inte är svininfluensan. Det hade ju varit ganska olyckligt.
Gick upp i morse kl 9 och kände att jag har väldigt ont i halsen. Ajabaja inte bra för jag var ju fortfarande tvungen att gå på min arbetsintervju. Jag lyckas ta mig dit kallsvettig och svimfärdig. Dom kommer ringa mig om några dagar och då får jag veta. När jag kom hem spydde jag upp frukosten. Tack! Sedan dess har jag legat i sängen... Perfekt dag. Verkligen underbar.

Igår var vi på middag med några cricket/rugbyspelare. Väldigt trevligt hade vi! Underbart god mat...

Jag vill också tillägga att mitt förra inlägg gjordes efter några glas vin och som sagt ett stort hat mot just MÄN! Vill även berätta att min kompis P, det var faktiskt fel på hennes telefon. Sms:en hade inte kommit fram! Ni ser, det händer. Fast det händer inte mig. Anyways. Nu kan jag inte sitta upp längre för det känns som att ryggraden delas på mitten och att huvudet trillar av halsen.

It´s been a plesure!



So Long. XXX

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0