Vilken Helg!

"Lonelygirl S, was spotted at home in bed all alone again. But is it true that she is going for drinks again tonight? Is bad girl S back? Thats a secret i´ll never tell... Xo Xo Gossip Girl"


Helt otroligt vilken helg jag har haft. Helt sjukt rolig!!

I fredags var jag på Maya med Pete Phillips och Giorgio. Skaffade några nya glamourmodeller "kompisar". Dom var faktiskt jättetrevliga!! Det började ju som sagt med att jag åkte dit ensam. haha. sjukt bra.. Väl utanför träffade jag giorgio  som var helt aspackad, men sjukt rolig.
Inne på stället träffade jag P och hans crowd. Och vi började dricka. Och vi drack och drack. Sedan åkte vi till 50. och En helt sjuk efterfest på detta nere i Chelsea.


På lördagen bestämde gick jag till Diva Beach, ensam. Haha. men Hanna och Pete och Massa andra människor som jag kände var ju där. Vi hade Skitroligt, men när klubben stängde bestämde vi att, vi är inte klara ännu. Så vi drog upp till P:s lägenhet och hade en hejdundrans efterfest. Jag blev däremot ganska trött vid 6 tiden och gick och la mig. Och nu har hanna och jag spenderat hela söndagen hemma hos P och kollat på film och liknande. 
Sen tidigt i morse var jag tvungen att åka till jobbet för vi hade ett möte. Vi var och åt på en av restaurangerna på hotellet och det var nof bland det godaste jag har ätit. det blev torsk och risotto. Otroligt!!

I kväll ska jag nog ner till central igen och träffa Rico en kille från jobbet. Har ju inget att göra eftersom Hanna är och träffar Rich och Paulina är på bio med Maddy. jag var faktiskt inte suga på att göra något avb det idag. är som sagt hellre ensam. ;) Nee, men jag börjar så himla tidigt i morgon så jag gillar att hålla mig nära hemmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0