Stackars Paulina!

Jag tycker så himla synd om Paulina. Hon har fått någon slags lymfkörtelinflammation så hon är svullen som en pelikan. Det ser inte riktigt klokt ut. Jag tycker faktiskt jättesynd om henne, men jag kunde inte låta bli att skratta i morse när jag gick in och väckte henne för att höra hur hon mådde. Vilken elak biatch jag är...
Hon är i alla fall nu inlagd på St Marys Hospital så jag tänkte försöka dra dit en runda i morgon innan jag börjar jobba kl 11. Är jag inte snäll ändå?. lite ..
Kunde varit lättare att cykla om inte brösten ramlade ut. haha


Frågan är nu om man ska ut en runda i morgon efter jobbet. Det är ju faktiskt roligt. Håller väl på att bli en alkoholist. (nej, då mamma, det är lugna puckar)
Men Maya eller Maddox lockar ganska mycket för tilfället. Har ju faktiskt fått en massa inbjudningar, inträdet och spriter är ju faktiskt gratis, så varför inte.?

Nehe nu är det sovdags för Soph..

Ciao

S

Kommentarer
Postat av: Pauli

Hmm... och vem va det som fick umgås med gamla hjärtsjuka gubbar hela dagarna? love u too..xx

2009-01-10 @ 00:53:36
Postat av: madeleine

http://charlotteperrelli.blogg.se/2008/december/shopping-i-vaxjo.html#comment



gå in där och kolla charlotte perrellis inlägg. HON VAR I VÄXJÖ OCH SHOPPADE, det var den där slitna tjejen vi såg. det var hon. moahahahha!

2009-01-10 @ 20:50:55
URL: http://maaads.blogg.se/
Postat av: sophie

Det hade du rätt i... satans. haha

2009-01-10 @ 21:12:24
URL: http://sophiebjorkqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0