Slim Tea och Msn.

Just nu sitter jag på msn, vilket är något jag aldrig gör i vanliga fall. Men som sagt så är jag väldigt uttråkad. Så nu sitter jag och chattar för första gången på evigheter. Insane...
jag dricker även ett så kallat slimtea. Detta är ett te som gör att man blir smal helt enkelt (vill inte gå in på några detaljer hur)..
 
Börjar jobba klockan kvart över sju i morgon på morgonen så jag borde gå och lägga mig. men nu var det ju så att jag råkade slumra till när jag kom hem idag från jobbet.. Slumrade eller vilade som jag brukar kalla det, i fem timmar.
Hrrmm.. ja som jag skrev för någon dag sedan så är jag ganska trött efter mitt festande. Nu säger tydligen halsen i från.

jaja anu är det verkligen nattdags för mig.

Ciao

s

Kommentarer
Postat av: Anna syster

NU får du faktiskt uppdatera snart fisen!!!

2009-02-04 @ 19:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0