Nu var det dags igen!

Ännu en utgång är avklarad. Jag hade en riktigt rolig kväll ute. Även om jag var själv. Folk undrar varför jag går ut själv för och dom tycker att det är ganska idiotiskt. Jag däremot finner det ganska fridfullt, precis som Ferdinand tycker om att lukta på blommorna under korkeken.

Så i alla fall. Jag gick till Maya igårkväll. Där träffade jag Pete Phillips (en promoter), Giorgio (hannas förra chef) och en bunt med skitsnygga tjejer!  När vi väl hade klarat av den klubben så åkte vi vidare till nästa klubb. 50 heter den. Sjukt kul kväll!

Och nu är det snart dags igen. I kväll ska jag ner till Diva beach.. Ensam. Men hanna jobbar ju där så jag är ju inte helt ensam, ska bara gå dit ensam. fast som sagt så har jag ju ingenting emot det.



Paulina som nu känner sig lite bättre men som går på massvis med olika drogpiller ska nu ner  och hälsa på Andrine. Hon ser ganska normal ut nu faktiskt. bara lite fluffiga kinder. Men det är bara sött.

Nehe nu är det dags att göra sig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0