Gott nytt år!

Och allt annat som har hänt sen jag sist skrev.

Har haft en underbar vecka med mina vänner och nu är man tillbaka på jobbet. Det är segt som tusan eftersom att det är januari och alla har spenaderat sina pengar på julklappar och liknande.

Idag fick jag tillbaka mina pengar från banken som någon idiot har nallat ifrån. Det var £1111, vilket är ungefär 13 000 svenska kronor. Men jag fick i alla fall tillbaka detta. Jag undrade lite när jag läste bankudraget som visade att 3000 kronor var spenderade på Agent Provocateur, som är en dyr underklädesaffär. Jag är inte den typen av människa som lägger ut sååå mycket pengar på sådant. Hade jag haft pengar skulle jag nog ha gjort det.


I går natt drömde jag en väldigt konstig sak. Jag kommer inte ofta ihåg mina drömmar, men denna satt fast när jag vaknade. Jag drömde nämligen att Adolf Hitler aldrig dog och att han slog tillbaka nu, med fulla krafter. Det var så himla verkligt. Min andra hälft var neutral i frågan och jag var nästan arg på henne när jag vaknade. Mina systrar satt och flörtade med Gestapo poliserna. Jag och min mamma var några slags frihetskämpar som gav mat till dom som höll sig gömda. Så himla konstigt..

Anyways det har varit en lång dag, jag är svinigt trött och min säng har nästan börjat förföra mig. Så nu är det dags för min skönhetssömn, fast den kommer väl inte hjälpa mig så som jag ser ut.

På återseende..

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0