En vanlig kväll i London!

Igår var jag och tjejgänget på Movida.
Vi började på Kingly Club kl 22.00 och jag agerade Hanna, som tyvärr inte kunde vara med. (Saknar dig redan, men en månad går fort). Jag mötte alla tjejerna och vi hade faktiskt väldigt kul på Kingly Club. Vid kvart i elva kommer "Guns" ner på Kingly och jag måste säga mer förvirrad människa måste man faktiskt leta mycket efter. Han kom ner där och yrade om en massa skit taget ur luften. Väldigt osammanhängande saker så man ställer sig frågan: VA?! (Hanna förstår deff vad jag menar) .

     


Vi drog senare vidare till Movida, och jag måste säga det var ett av de bästa crowden som vi har varit på Movida. Vi hade askul hela kvällen.En blandning mellan svenskor, norskor och någon engelska. Väldigt trevlig blandning måste jag säga. "Guns" blev aspackad och han hade med sig någon Porrstjärna till Movida. Hon kunde inte stå på benen! det Var sjukt kul. När vi var på väg ut från Movida mummlade han något om att han mådde illa och att det var för att han hade rökt för mycket. Hahaha...

        



Nu har jag precis tittat på White chicks. Väldigt rolig film faktiskt, underhållande. Och nu tänkte jag faktiskt sova, jag ska ju faktiskt jobba i morgon klockan tre. Hälsningar hem till Hanna i Svedala och hoppas att du mår bra! älskar dig!

Ciao
XXX
S


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0