Scary Movie och Fotsalva

Nu har jag precis tittat på scary movie 4, som jag redan har sett flera gånger, men tittade på i brist på annat . Den är ju ganska skoj, exakt min humor.
Samtidigt smörjde jag in mina fötter med en fotsalva som jag har köpt på Boots. Eftersom att sedan jag började jobba på The Dorchester så har mina fötter blivit stenhårda. Fast det är ju inte så konstigt, eftersom att jag praktiskt taget springer runt som en idiot i 9 timmar i högklackat fem dagar i veckan. nu försöker jag  i alla fall göra något åt det även om det inte hjälper. Allt i det här landet är ungefär tre gånger sämre än vad det är i Sverige. Maten, sjukhusen, fotsalvor transport etc.
det var ju en "så kallad" Storm i England för några veckor sedan... Storm? STORM?! tror inte det!! det snöade och snön la sig på marken och det blev 20 centimeter snö. Tunnelbanorna slutade fungera, bussarna slutade gå. Folk kunde alltså inte komma till jobbet. Jag stod och väntade på min buss i en kvart, för jag tänkte varför skulle den inte komma, det är ju inte så mycket snö. jag insåg att den kommer inte komma och att jag får helt enkelt börja gå. det var faktiskt inte så jobbigt att gå till jobbet, med tanke på att det var ju faktiskt inte så mycket snö. Jag blev mest bara ledsen att jag jobbade och inte kunde vara ute och leka i Hyde Park som alla andra. Nog pratat om "Stormen".

Förra veckan på jobbet träffade jag BRANGELINA. Ja, Brad Pitt och Angelina Jolie. Dom bodde på Hotellet och kom ner till min reatuarang för att beställa afternoontea. Så jag placerade dom vid vårt bästa bord. och alla barnen var med utom Maddox. Dom var i London för BAFTA Awards. Precis som Sharon stone som jag också träffade senare på kvällen. Även andra diverse skådespelare som inte är lika kända (men heta) , Bodde där också. Unga skådespelaren från tranformers och den andra killen från Stormbreaker. Så det har varit en kändisrik vecka för min del.

   Shia från Transformers      Alex Rider i Stormbreaker

Min andra hälft och jag har varit lite sjuka. För min del trodde jag att det hade börjat gå mot bättringsvägen, men nu i kväll har jag aldrig kännt mig tjockare i halsen. Hanna vet vi ju inte riktigt vad det är för fel på. Men hon mår bättre nu i alla fall.

Bless us!

Nu måste jag sova!
Puss hej Leverpastej!

S

Kommentarer
Postat av: Stina

Londonfolket hade aldrig klarat "Stormi"

2009-02-17 @ 16:28:02
Postat av: S

Nej jag vet! Jävla U-land!!!

2009-02-19 @ 02:49:10
URL: http://sophiebjorkqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0