Förlåt!

Förlåt alla vänner och familj (och ni som läser min blogg, förstås). Jag har varit väldigt upptagen (no excuse) med jobb och annan skit som bara är dödstråkigt! Men nu uppdaterar jag bloggen.. Bra början.

Måste börja med att nämna att jag är hemma själv och att jag precis hörde ett porlande komma antingen i från köket eller ifrån badrummet. Detta skrämmer mig en aning och jag börjar spekulera litegrann. Kan det vara en orm i toalettstolen? (Förlåt Hanna, vet att du hatar ormar). Vad fan är det för något? Jag vågar faktiskt inte gå och titta. Skitsamma.. Är trött och orkar faktiskt inte bry mig.

Våra jävla grannar spelar, varje dag, musik från kl 7 på kvällen till kl 5 på morgonen och detta stör mig något otroligt som försöker ligga här och sova. Som tur är så börjar jag ju kl 3 i morgon.
Min andra hälft är faktiskt på en date i kväll. Efter mycket tjat från min sida att hon ska övervinna sin daterädsla så har hon faktiskt dratt iväg på en. Bra jobbat Lindberg. Ringde henne precis och fick en uppdatering på daten. Hon hade jätteskoj och allt gick bra! Kul för min darling!


Nu har jag tänkt att jag ska bli en good girl. Eller jag har aldrig varit bad, men jag ska dra ner lite på " Det Goda". Det har blivit lite för mycket av det goda på sistone. Då menar jag fest och sötsaker bland annat. Nu ska jag sluta festa (inte helt så klart). Gå till gymmet minst 3 gånger i veckan ( då kan man ju äta).

Nu ska jag sova. Men så måste jag bara nämna att jag har skakat Tom Cruises hand!!! det är något som jag faktiskt är lite stolt över nästan ( vet att det är löjligt, men jag ville nästan aldrig mer tvätta min hand!!)
Han är assnygg..


SSSSSS

Kommentarer
Postat av: Madde

Jahadu Sophie Björkqvist. Hur går det?

2009-02-14 @ 13:40:00
URL: http://maaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0