BAFTA Brit Awards

Alla olika awards som alltid är vid samma tid på året. Hur förväntar man sig att man ska kunna hålla reda på vilken som är vilken? Det funkar inte! Nu i kväll var det i alla fall Bafta Brit Awards.
Alla klubbar i London har kört med eventnamnet. Brit Awards afterparty, bara för att dra dit så mycket folk som möjligt.. Alla människor vill väl vistas bland kändisar. Så när det kanske är en klubb som har den riktiga efterfesten luras ändå folk till andra klubbar för man vet ju inte vilken av alla, den faktiskt är på.

Vi hade i alla fall, på The Dorchester, efterfesten för Take That. Så dessa killarna träffade jag i kväll. En av dom, den lille killen med hatt ( Vet tyvärr inte deras namn, och är för lat för att ta reda på det.) han flörtade på ganska rejält med mig där jag stod vid min desk. Väldigt trevlig dock, inte sliskig alls. Han frågade vad jag hette och var jag kom i från. Åh jag älskar Sverige sa han då. haha. Fjäskis!

 Här har vi grabbarna.. ;)

Skulle egentligen ha gått till Movida i kväll, men jag är helt utmattad så jag struntade faktiskt i det, inte likt mig, jag vet. Men jag orkade faktiskt inte. Så nu ligger jag här  och tycker synd om mig själv för att jag är så himla ensam och att ingen vill va med mig, när jag egentligen har valt det själv. Lyssnar på Il Divo och Josh Groban, Smöriga sophie, Rulla mig i en stekpanna. haha

Hanna är fortfarande på sjukhuset, hon börjar nog trivas lite nu när jag tog hennes laptop till henne igår. Jag själv gillar faktiskt att hänga på sjukhus, Det är ju det ända stället man har tid att reflektera över allt som händer i ens liv. Det är liksom som om att all tid försvinner på sjukhus, man kan bara sitta och glo i flera timmar. Plus att om någon ringer och stressar en, typ ens chef, så säger man bara att: "Jag är på sjukhuset" då är det liksom som en ursäkt.

Nehe nu är jag trött..

Ciao...
S

Kommentarer
Postat av: madde

tur att du stannade inne.

och du, du ska hålla tummarna för att vi kan åka :(

2009-02-19 @ 15:22:47
URL: http://maaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0