WTF!?

Idag nar jag kom hem fran min powerwalk, som for ovrigt tog en och en halv timme (ar du stolt Hanna? ;) , sa tog jag en titt i spegeln pa mitt ansikte och jag kan saga jag blev inte glad. Jag insag att min hy ar greasy och jag har svarta porer pa nasan. Jag har alltsa gatt fran mjukaste, lenaste babyrumpa till ett fult javla fettigt acnefejs! (OK, bara porer nu, men det kan utvecklas) Jag sprang da ner till Boots, kopte porrplaster och en ansiktsmask, sa nu ska jag ha hemmaSPA sa far vi se hur det blir med den saken. 

Det var mycket JAG i det stycket. Fick en kansla av att det finns mycket EGO i mig. I don't mind... Woopie!

Make love to the camera, Haha
xxx
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0