VIVA SUECIA!

Idag bokade jag och min van en resa till Sverige. Gissa nar? Jo, nasta helg! Det kommer bli himla kul. Han har aldrig varit i Sverige och definitivt inte sett nagot liknande som Smaland innan. Sa vi far val kora runt lite och titta pa sjoarna och de fina skogarna. Hmm., det tar kanske en timme vad ska vi gora resten av helgen? haha..

Det blev ingen utgang ikvall for min del, var lite for trott. det far bli i morgon i stallet. Alvestapojkarna var ocksa valdigt sletna och aven dom bestamde sig for att stanna inne.

Nu ska jag dricka en apelsinjuice och sen ska jag ga och lagga mig.


Jag och Lindbergskan inne pa ABSOLUTE Ice Bar i London, da var det annat an apelsinjuice kan jag lova.




puss och kram
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0