Clive Owen+ Jamie Redknapp= WTF!?

Forlat att jag ar sa dalig pa att uppdatera! Har inte riktigt funnit nagon tid, aven om det ar det mesta jag har just nu.

Anyways... I sondags gick jag till mitt alskade Boujis. Alskar det pa sondagar, Helt underbart kul! Jag gick dit med nagra av mina svenska donnor som var pa besok i Londres. Vi satt vid ett bord och drack lite, nar sedan en av oss tittar undrande pa bordet bredvid och sager: Ar inte han valdigt lik Clive Owen? Och jo, Det var Clive Owen, en av dom basta, om inte DEN basta skadespelaren just nu. Det tycker i alla fall jag. Han var i alla fall ganska packad men valdigt rolig. Vi borjade namligen prata med honom och hans kompisar. En av hans vanner var Jamie Redknapp, han ar nagon forbollsspelare, gift, tva barn. Han och Clive, som ocksa, tydligen ar gift undrade om jag och en annan kompis ville pa efterfest. Men jag kande att man kan raka i trubbel med sana manniskor aven om jag ar ett stort fan. Senare fick jag det bekraftat nar jag valde att ga ut 2 minuter tidigare an Clive och Redknapp, det var sjukt mycket papparazzis och jag kan bara tanka mig hur det skulle sett ut om jag och min van gick med dom. Haha.. men det var en sjukt skoj kvall. Vid en tidpunkt halkade Clive ner pa golvet och det sag ut som han holl pa att bryta nagra ben. Jag ar bara lite fundersam vad dom gor ihop?



Nu blir det B&J och Dodligt Vapen 1. Tankte kora ett litet Maraton medans jag soker jobb. ;)

xxx
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0