TO MY LOVE!

THIS IS A TRIBUTE

Nu har Hanna Lindberg lämnat London. Jag trodde att jag skulle vara först eftersom jag har varit den som har varit less på det ett tag. Vi har nu splittrats efter att ha umgåtts varje dag (nästan) i två år. Det har även varit dom två bästa åren i mitt liv. Min andra hälft i livet. Någon så underbar människa är svårt att hitta. Ha det nu så bra i Jönköping (liva upp staden lite) och jag vet att hur långt vi är i från varandra så kommer vi alltid ha samma kontakt och vi kommer alltid älska varandra. Du är den bästa vännen. Jag finns alltid här för dig.

WITH LOTS OF LOVE FROM LONDON.




XXX
S

Kommentarer
Postat av: madde

Ja jocke har varit så snäll och hjälpt mig en massa. hur går det för dig utan hanna? saknar ju dig fisen. ringer snart! puss

2009-08-11 @ 15:31:47
URL: http://maaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0