Serios?

Jag har borjat tanka lite... Kanske ar det dags att bli serios har i livet, eller jag ar ju serios (ganska). Men jag har pa senaste tiden kannt att tiden rinner som sand mellan fingrarna och det gar inte att stoppa om man verkligen inte har tackt springorna med silikon. Jag maste borja plugga snart. har kannt det annu mer sedan min halft lamnade mig i London for att aka till Svea och borja plugga, min lillasyster till lund, och halften av svenskorna dartill som jag kanner i London. Ar det dags for mig nu ocksa? Man blir ju som sagt inte yngre... Fragan ar nu bara da vad vill jag plugga? Vet inte, har inte en aning! Hjalp mig! 

Under tiden sitter jag har och soker jobb som jag egentligen inte vill ha men som jag maste soka! Egentligen vill jag bara packa (eller stanga vaskorna for jag har inte riktigt packat upp sedan flytten) och sticka till flygplatsen och ta forsta basta plan hem. For vad ar min anledning att stanna har nu? Min Familj ar hemma i Sverige, (Nasan ar enormt pafrestande! ;) jag har vanner har men mina basta vanner ar i Sweden. 

Jag ger i alla fall inte upp! Nu ska jag ut och Powerwalka och denna walken ar tillagnad Miss Lindberg for jag vet att hon skulle tjatat pa mig nu om hon var har. ;)

Boobsen! haha

So Long 
xxx
S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Holy shit! :O

2009-08-22 @ 10:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0