I'll Have a True Blood, please...

Tv-serien TRUE BLOOD har nu visats ett tag har i London. Den ar sjukt bra och jag vantar spant varje vecka pa nasta avsnitt. Var allas hundtrickscharmor Alexander Skarsgard spelar en av de storre rollerna och han gor det otroligt bra! Han passar konstigt nog valdigt bra som blodsugande vampyr. Han ar otroligt sexig och har tranat upp sig rejalt. Han far garna bita mig i halsen vilken dag i veckan han vill. Dom pratar aven svenska i vissa avsnitt, inte mycket men det ar i alla fall lite kul..
 
VILKEN HUNK!! GRRR....



I helgen ska vi till Sverige, jag ar valdigt laddad.. det ska bli grymt kul. Hoppas jag. vet inte rikigt vad vi ska hitta pa men det finns val alltid nagot att gora. och sa far jag ju traffa min Hanna! Paulina skulle eventuellt komma upp till Vaxjo ocksa.. Vilket grymt gang.!!!!

XXX
S



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0