Dodligt vapen!

Trodde aldrig att mitt maraton skulle fa mig att inse att dodligt vapen filmerna faktiskt ar ganska roliga. Har ju inte sett dom pa valdigt manga ar och nar man var yngre antar jag att man tyckte att dom var lite laskiga.. jag insag inte heller vilken hunk Mel gibson ar i dessa filmer.

I alla fall jag at en himla massa B&J glass Cookie Dough.. kanns som att jag ska spy upp altiohopa nu sa mycket som jag at. 
 
Pa lordag gor jag gastlista for ett event pa vendome som tydligen ar naot slags Sweets for Girls event.. det ar ju perfekt om det ska va massa godis overallt... INTE! Jag ser redan ut som en smallkaramell eller en sockervaddsrulle... Hur ska detta ga? det kommer inte bli nagra sweets till resten av tjejerna pa klubben, inte nar jag ar dar.

Doesn't that look yummy?




Jaja... ses i dimman..

xxx
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0