Det trakigaste som finns...

... ar att packa en vaska. Jag hatar det for jag tar alltid med mig pa tok for mycket. Jag kanske anvander en femtedel av allt jag tar med mig, anda ska jag alltid envisas med att dra med alltihopa. Nu ska vi ju bara aka over en helg till Svea men det kommer bli samma grej. jag ska forsoka att inte ta med sa mycket av mina grejor. Jag ska ju lamna av resten av Hannas klader och paulina hade ocksa lite kvar har, det ska vi ta hem!

Jag ar sa otroligt trott sedan igar, det blev ingen lang kvall men jag ar anda sleten som fa. I kvall ska vi till Whisky Mist, men for en gang skull ar jag lite vettig och bestamde mig for att inte dricka (sa mycket) for jag ska ju upp i morgon med och packa.


Min resekompanjon informerade mig aven igar om att bilen vi har hyrt nar vi ar i Sverige var ju visst manuell vaxlad sa han kan inte kora den sa det blir min uppgift at kora fran kopenhamn till Vaxjo...LOVE IT!
Stanna inne den 28/8 fredag efter kl 22 for da ar jag ute pa vagarna.

Det har ar bilen jag ska kora....



.....eller mer sahar sag den nog ut...

Mwah!
S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0