Utgång eller inte?

Ok, jag har ett stort problem! Huge!
Jag börjar jobba i morgon kl. 7:00 på morgonen, med mitt sjukt krävande jobb som hostess på ett av londons finaste hotell. Samtidigt vill jag ut och festa...

Vi var ute och festade i onsdags och det var helt sjukt kul, blev lite för packad bara. Min andra hälft Hanna Lindberg, hostade ett bord på Movida. Stureplansbratsen hade tydligen flygit över för att festa på denna klubben. Det var så himla mycket promoting för detta. "To welcome in the December Chill, Stockholm's finest club: Sturecompaniet, V and Hells kitchen flies in for a Scandinavian gathering. From 10pm. With their dj Tom Bola" 
Vart var alla stockholmare? Såg inte mycket brats.
Förfest hemma hos oss.

Vi hade i alla fall askul, Hanna gjorde ett bra jobb med gästlistan.
Träffade efter ett tag Chloe Green, har festat med henne ett par gånger innan. Flickstackarn beter sig väldigt omoget, men det är faktiskt kul att hänga med henne med tanke på att hon är värd några biljoner. Synd bara att inte pappa Phillip Green vet hur hon klär sig när hon går ut. (Förser han inte henne med kläder från sitt TOPSHOP?)
Hon och jag åkte i alla fall till Britsh luxury club lite senare, runt 4 tiden. Även där stötte jag på lite folk jag kände. Bland annat det största svinet i London, om inte i världen. Mr Calum Best. Just nu har han en show som går på MTV. Han ska försöka vara utan sex i 50 dagar. Lycka till Calum. Han försökte få med mig hem för några veckor sedan och tydligen gick inte mitt budskap fram den gången, för han var ganska på denna gången också.

 <- Sir Phillip Green                                   <-Calum Best

Tycker nästan lite synd om honom, han har varit med FÖR mycket tjejer, det är ingen som vill ha honom längre. Han gjorde ett tappert försök att få tillbaka lite av sin värdighet i Tv-showen men jag tror inte att det funkar. I stället står han i ett hörn på utegården på BLC och tar kokain. Vilket vrak!

Anyways!
Mitt dilemma är att det kommer bli en så bra kväll i kväll på Maya. Och jag funderar starkt på att dra mig dit och se ut som ett slit i morgon. Jag menar en dag bakis på jobbet kan väl inte spela så stor roll? Många andra på jobbet har varit det innan. jag behöver ju inte dricka så mycket. ;)

Vi får se hur det blir.

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0