Partypeople..

Ännu en kväll som blev så jävla lyckad!
Maddy och jag möttes upp på Nobu (som är en exlusiv och väldigt dyr, enligt mig, sushi-restaurang) och tog två glas vitt var och där mötte vi även Richard. Mytomanen Nr.1. Han skulle faktiskt kunna få ett pris. För tillfället jobbar han som security åt Lindsey Lohan och det tycker han är ascoolt. Han skryter som en jävla idiot! I alla fall, Maddy gillar honom. Fast igår började hon nog tveka lite efter ett tag.

Runt tolvtiden drog vi till Vendome nightclub. Väl därinne mötte jag min franska vän, nattklubbsmanagern Sparko. Han är så himla go och snäll. Direkt tog han oss till baren och bjöd oss på en drink. Kalas! Vi dansade och hade jätteskoj. På något vis lyckades jag bli sådär himla rund om fötterna igen! Haha.. Ganska Full var jag annars skulle jag inte ha gjort vad jag gjorde. (Bilderna nedan). men det är det som är det sjuka med London med för det är ingen som bryr sig.
Sparko bjöd oss på drinkar hela kvällen. sjukt bra och billigt för mig, som den smålänningen jag är ända in i märgen.
Träffade även en annan kompis som jobbar som DJ på samma ställe, Sebastien. jag är så glad för hans skull för han ska bli pappa om 5 månader. så skoj!!
På Sanderson hotel innan movida i onsdags  Jag och Mytomanen           Så här håller man ju bara inte på när man är nykter, menar jag.( Fast jag promotar Vendome ganska bra måste jag säga.)

Sen åkte vi till BLC. British Luxury Club på New Bond street. Helt sjukt vad mycket folk det var där nere igår. Maddt och jag träffade Jesse metcalf. Han är ju ungrfär den sexigaste som vandrar i ett par skor. Vi pratade lite med honom. han frågade vad vi skrattade åt. och om jag ska va ärlig så vet jag inte vad vi skrattade åt, vi var bara allmänt glada. Spec när man ser honom.. För er som inte vet så är det han som är trädgårdsmästaren i Desperate Housewifes. ( han gillar ju du också mammsi)
                                                                   

nehe och sen så har man jobbat hela dagen idag! Har faktidkt inte kännt av bakfyllan alls. fast nu är jag förbannat trött måste jag säga..Kom hem runt halv ett och var ashungrig, fet och dum som jag är så tog jag några skedar med nutella. Det var ju typ det enda vi hade i kylen, och jag ställer ju mig inte och lagar mat när kl är halv ett. Så några skedar med nutella ( jag vet mamma). Smäll på fingrarna. Nu dör jag snart av trötthet. Måste ju ladda upp för Movida igen på onsdag! Gud vad skoj! Men denna gången ska jag uppföra mig.

xxx S


Kommentarer
Postat av: Pauli

Hah, du är fan otrolig! Jag har ju sagt att du är en kändismagnet (+badboymagnet såklart) See u soon babe! xxx

2008-12-22 @ 15:21:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0