Pank!

Nu är jag pank igen! Nästan i alla fall, jag kanske överdramatiserar lite. jag har pengar till hyran i alla fall. Det komiska med hela min livstil här i London är att, när jag går ut och festar, så festar jag med eliten. och då blir det lite att man tror och beter sig som om man har pengar. När man sedan tittar på kontot och inser, oops..
Fast denna månaden är det ju faktiskt annorlunda. Alla julklappar som jag har shoppat!


Fick min dricks idag, och den var löjlig!!! Helt otroligt! 20 pund bara. Jag blev nästan lite chockad... Här jobbar man på ett av de finaste hotellen i hela europa, och man får 20 pund i dricks. Asdåligt.. Väldigt besviken. Alla dessa människor som klassas som BIG Spenders. (säkert)

Kom precis hem från jobbet i alla fall. Paulina och hanna är nere i Hyde Park på Winter Wonderland, det är helt sjukt otroligt mysigt där. En sån här liten marknad med olika stånd. och en isrink där man kan åka skridskor, ni vet som i filmer när par går till såna ställen och åker skridskor. Om jag bara hade haft någon att gå dit med och åka skridskor.. Har ju säkert det om jag vill, men jag är lite kräsen och bara det bästa duger för tillfället..

Måste erkänna en annan sak. Vi hade ju förfest i onsdags innan vi gick till Movida och vi har fortfarande inte städat. Det står typ 14 vinglas vid diskbänken och den här jävla högen bara växer och blir större eftersom man kan ju inte diska något annat, för glasen är ju i vägen. 
 
Paulina visade mig den bästa videon. Wileys nya låt. Ni som inte har kollat in den, gör det! Dom mobbar alla bankmän som får ta del av creditcrunshen. ASKUL video     http://uk.youtube.com/watch?v=m1efwXkrOAQ

Ha en bra dag.
xxx
S

Kommentarer
Postat av: Syster Anna

Fisen.. När du kommer till växjö och stortorget kommer du bli chockad.. för där finns nämligen också en ISRINK! Där ska vi åka när du är hemma. Och föresten, har väldigt få jobb-tider just då du är hemma, bra va? (hoppas inte på extra tider). pussis!

2008-12-07 @ 20:23:56
Postat av: Sophie

Men Anna, en isrink i Växjö? Vart är världen på väg egentligen? Ja jag vet inte, men det skrämmer mig.. ;)

Får du massa extratider så kan ju jag åka med dig ner och jobba, eller så säger jag till dom att det kommer inte på fråga nu när jag är här.

puss

2008-12-07 @ 21:35:15
URL: http://sophiebjorkqvist.blogg.se/
Postat av: Anna

JA, en isrink i Växjö. Inte illa va? Ja men vi får se hur det blir med extratiderna.. det finns ju juljobbare!! puss

2008-12-07 @ 21:38:12
Postat av: Sophie

Ja men det är ju jättebra! Juljobbarna tar alla tider. puss

2008-12-07 @ 21:41:01
URL: http://sophiebjorkqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0