M&M (Migrän och Maya)

Som sagt så blev det utgång igår.
Planen för kvällen var att möta upp med Paulina på Maya kl. 12:00. Jag kom dit en kvart tidigare och gick in på Petes lista. Minuterna gick och ingen Paulina dyker upp. Hade hon bangat på mig och hittat bättre sällskap? Jag var ute flera gånger och checkade läget, men varken hon eller Gurj (Killen som vi skulle ha bord med) syntes någonstans. Till och med Pete Var ut och letade efter Pauli, med beskrivningen: blont hår lite längre än mitt.

Timmarna gick och jag var för andra gången helt ensam ute och svirade, Pete var ju där, men honom känner jag ju inte.  Hemma i lägenheten plingar datorn till, ett mail har anlänt! (fast det vet jag inte om). Mailet lyder: "We're at paper hun. Come here and ask for Gurj's table if you can. Gurj & Paulina". Tydligen hade idiotvakterna på Maya fuckat up och Paulina och hälften av citykillarna begav sig till Paper i stället. Idioter! Kan dom aldrig göra något rätt, vill dom inte tjäna pengar. 
I ain´t saying they are goldiggers but they ain´t messin´ with no broke niggers.
 Jag åkte på efterfest hem till Pete Phillips. Där möter jag Hanna utanför. Hon hade precis slutat jobba... Hon var lite upprörd för det här med Paulina och Gurj. det förstår man ändå. Vi drack lite skumpa och vissa tog lite kokain, idioter.. J, en tjej som hanna jobbar med, tog visst lite för mycket. för senare på kvällen flippade hon ut, sprang ner till conciergen och skrek att dom andra där uppe hade försökt tvinga henne att ta av sig kläderna. herregud vad vissa människor förstör sitt liv.

Jag fick skjuts till jobbet och började jobba kl. 07:00. Jag var faktiskt inte full, för jag drack inte så mycket, men ändå så fick jag migrän! När klockan var närmare nio, kunde jag inte stå ut längre. Allt brast! Min manager tyckte så synd om mig att han skickade hem mig. Han sa att han vet hur det känns. Så nu har jag legat hela dagen, utan ljus och utan ljud. Så fort jag har hört något har det smällt i huvudet som klockorna i Notre Dame.

Nu har jag och Paulina i alla fall varit och ätit. Mc Donalds mat... Jag åt en Big mac (fet som jag är), Paulina åt en Big Bacon & Cheese eller vad den hette. Den var lite mer exklusiv. Haha.

Det var allt från Londons west side uteliv för idag!
Ciao so long!

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0