Mamma Mia!

Here I go again, my my how can I resist you! .. Fuck jag försöker verkligen att hålla mig borta från " the one and only". MIKE. det har nog faktiskt varit Mike sen jag kom till London. varför har han en sån inverkan på mig för?
han hörde av sig i måndags och frågade om jag ville träffas på torsdag. Alltså idag! Självklart att jag vill!!! Men jag borde inte.. Han är ju så söt och det är ju inte bra! Vi kan liksom inte ha någon förhållande. Han är definitivt inte den typen.  (För er som inte vet är Mike en kille jag dejtade förra vintern). Jag ringde honom dock, och ställde in. Starkt jobbat, applåder till mig!! Men problemet är att han insisterade på att träffas i morgon i stället och om jag ska kunna hålla mig borta så kommer det krävas mycket. Typ kedja fast mig någonstans. Ahhh! vad ska jag ta mig till...
Cutie boy Mike!      Riktigt bra är den!     Här är jag och Maddy på Diva Beach (Halloweenfest) Alltså inte igår. Jag och Maddy (inte igår)

Var nere på Tesco innan och köpte en påse chips, en cola och Mamma Mia the movie. Otroligt kul och bra film. Den är att rekomendera. Helt sjukt när Hanna, Paulina och jag var och såg den på bio. Folk ställde sig upp i slutet och applåderade och sjöng med.! haha Björn och Benny är bäst!

Igår var det som sagt dags för mig att vara sub-hostess på hannas bord. Det gick väl bra och allting funkade skitbra, tills jag blev lite full och fick dra mig hemåt framåt småtimmarna. Kvällen började med att Maddy och jag möttes upp på Sanderson hotell i Long baren. Vi drack två glass vitt var och sen åkte vi till Movida. Det var otroligt mycket folk!! När jag väl kom in så mötte vi upp med Pete. Jag drack några drinkar till och jag partajade som aldrig förr. Men det var en trevlig kväll. Tydligen skulle Agyness vara där men jag såg inga spår av henne. Kvällen avslutades hemma i lägenheten i sängen däckad.

Upp kl. 12:00 idag för att göra mig redo för intervjun med Bo Ströberg från Smålandsposten. jag tvingade med mig min andra hälft, lindbergskan. tyckte att det var inte mer än rätt. Vi mötte honom utanför Bayswater Tubestation. Och därifrån gick vi till mitt och hannas favoritställe. TUK TUK. det är en thairestaurang. Heeeeeelt underbar mat, det går fort att få maten och det är inte för dyrt. Bo älskade det också. Vi berättade om våra upptåg och livet här i london, och han verkade tycka att det var väldigt intressant. Hoppas bara att han skriver snällt om oss nu. :P

I morgon ska jag möta upp med min italienska hostess väninna i Notting Hill. Hon ville gå och ta en lunch ihop och jag tänkte varför inte man måste ju göra det bästa av sina dagar när man är ledig. Eller hur..Ja och senare på kvällen ska jag ju då binda fast migsjälv för att hindra mig själv från att göra något dumt. (för jag vet att han kommer såra mig)

Nehe Nu är det läggdags för lilla mig. är helt slut.
bara en vecka kvar tills det är hemfärd. kul det ska bli!!

S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0