Herregud!

jag har inget emot "Blondinbella" men när sådant här händer tycker jag att det har gått lite för långt i bloggvärlden och jag undrar om inte tv har något viktigare för sig:



Isabella "Blondinbella" Löwengrips succé fortsätter. Hon har redan Sveriges största blogg och nu blir hon tv-stjärna med egna programmet "Blondinbellas tv-dagbok". 

- Det är som min blogg fast på tv istället! Min blogg har ju varit så uppskattad, och det kändes som en naturlig övergång att ta bloggen till tv, säger hon till Tv4.se.  

18-åringen berättar vidare att hennes bloggläsare kommer att känna igen sig i tv-serien, som börjar sändas på Tv400 redan ikväll. Tittarna kommer få följa henne både till vardags och till fest, livet med pojkvännen Nils Grundberg, och nu närmast kommer det att handla en hel del om julshopping.  


Men "Blondinbella" avslöjar också att hon kommer att visa upp en helt ny sida av sig själv:  

- När man läser en blogg så skapar folk lätt en egen bild av hur man är som person. I tv kan det förhoppningsvis bli en mer korrekt version. I bloggen verkar ju livet så himla på topp jämt. Men här kommer man få se att det inte är så glamoröst jämt. Och jag kommer inte vara sminkad hela tiden.
_____________________________________________________________________________________________

Ja, men herregud. Och jag tänka mig att svenska folket kommer att titta också, för det är just så uttråkade som svenska folket är. jag undrar vart fan världen är på väg.

S


Kommentarer
Postat av: Anna

Hehe undrar om man kan anmäla folk till det där programmet "I en annan del av Köping"? Hon verkar som en lämplig kandidat, och då får hon ju vara på tv dessutom :)

2008-12-18 @ 00:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0