Godnatt

Nu är det faktiskt dag för mig att sova. Det har om möjligt varit den längsta och jobbigaste dagen på länge, även om jag mest har legat i sängen och försökt bli av med min migrän.Det är nog bland det värsta jag vet, migrän! 

Ful som stryk..

Nu är det snart hemresa till La Suéde! det ska bli så skoj. Vi åker den 18 december och ska vara hemma tills den 29 december. Det kommer bli mycket fest men även mycket tid med familjen. Jag har saknat min familj väldigt mycket på sista tiden.  
Det första Hanna och jag ska göra när vi kommer till alvesta med tåget, är att gå upp till pizzeria spåren och äta en svensk jävla pizza. För i detta landet har dom bara Dominos och pizza hut, och missförstå mig inte, men jag föredrar när dom är som i sverige när man kan få kebab och kebabsås på. Det kan man ju tydligen inte här!

Vet dock inte vad jag ska önska mig i julklapp.. Är så dålig på sånt. Men eftersom att min mobil blev snodd så får jag väl lägga en luten önskning på det, fast jag inte vill. kanske bara ska skaffa en sån där skitmobil i stället.. tycker jag låter som en bra idé.

Nehe.. Nu ska jag sova. Som mamma brukade säga. "Good Night, sleep tight dont let the bedbugs bite."
Sounds scary.. haha.

S


Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-12-07 @ 11:50:46
Postat av: madde

hej fisen. kul att du har skaffat dig en blogg, jag har med haft en i några år om du missat det :D vi ses snart PUSS din syster

2008-12-07 @ 11:52:10
URL: http://maaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0