Aaaarrgh!

Som jag trodde så sitter han fast. Träffade honom igår och gud vad han är mysig! Och sååå söt..  det stör mig lite att jag är en så svag människa och speciellt runt honom. han är nämligen lite av en badboy.. Ja för såna träffar jag ju aldrig, jag undrar om jag är en magnet. På allvar! Jag får Dubbelchecka med Hanna och Paulina. Vi gick till en liten pub i covent garden. Jättetrevligt hade vi. Sen helt plötsligt så kysste han mig, och sa att han hade velat göra det hela kvällen, och att han har saknat mig. Naaaaah tänkte jag då, men det är precis vad badboys vill att man ska göra. Ska inte låta mig luras, fast jag vill ju träffa honom idag igen.

Men i stället ska jag ut med Madeleine Kirby. Hon är av samma slags kaliber som Hanna mig och Paulina när det gäller festande. Vi ska nog till vendome nightclub tror vi. Jag får faktiskt skynda på nu med tanke på att jag inte har börjat göra mig i ordning.

Har shoppat lite julklappar med. Fast inte för pengarna som jag har lånat utan för mina egna pengar! det är väl bra! Hittade lite till annsi och maddsi. Och nu bär det snart av hemmåt. askalas.

nehe nu hinner jag inte mer. Hoppas livet leker hemma i a town. haha.

S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0